Banned!

moxxiethecockatoo

Well-known member
Jul 20, 2022
144
281
Parrots
I have previously owned one cockatiel and two budgies. I currently own one sulphur crested cockatoo
Moxxie is banned coz this is the time of day when I’m bored on my phone because the birds are asleep but it’s only 8:30
Foxgloveparrot is banned because the Garden of Good event has ended on TikTok
 

foxgloveparrot

Supporting Member
Parrot of the Month πŸ†
Aug 30, 2021
5,232
Media
2
6,042
Indiana, USA
Parrots
Ziggy - budgie
Kai - budgie
Lilla - senegal
Jasper - YNA
Cricket - parrotlet
Seiji - budgie
Snowberry - YCA
Moxxie is banned cuz idk what that is lol

I do have TikTok but I mostly watch parrot videos πŸ˜†
 

moxxiethecockatoo

Well-known member
Jul 20, 2022
144
281
Parrots
I have previously owned one cockatiel and two budgies. I currently own one sulphur crested cockatoo
Moxxie is banned cuz idk what that is lol

I do have TikTok but I mostly watch parrot videos πŸ˜†
Foxgloveparrot is banned because they never used the Garden of Good to donate to Feeding America

The Garden of Good was a game set up through TikTok where you grew digital fruit and veggies and every time you harvested something, you'd donate actual money to Feeding America.
It was kinda like Bitcoin, but as digital fruit and veggies
 

PippTheBananaBirb

Supporting Member
Jan 7, 2022
3,189
Media
34
Albums
6
6,385
South Africa
Parrots
Budgies
Jeff(m(MIA)violet
John(m)green
Snowy(f)white
Griffen(m)yellowface sky-blue
Gertjie(f)white(joining soon)
Show budgies:
Grumpy(M, RIP)cobalt blue
Sunny(f)Light green
Cockatiel:
Pippen(?)Lutino
Rozalka is banned for not having tiktok either(I don't have it because I don't want it)
 

moxxiethecockatoo

Well-known member
Jul 20, 2022
144
281
Parrots
I have previously owned one cockatiel and two budgies. I currently own one sulphur crested cockatoo
Moxxie is banned cos I already have many accounts on different sites for fun and I don't need more
Rozalka is banned because you have too many accounts
 

Rozalka

Well-known member
May 23, 2018
7,574
Media
46
Albums
2
6,539
Poland
Parrots
Bourke's parrots, green cheeked conure, budgie
Moxxie is banned cos it's 19C in my flat and it's already kinda cold (as room temperature)... I'm curious how this winter will look like - the normal room temperature here is 21C but this year my town may not be able to keep it... if it's true that we'll get 18/17C inside, I'm gonna freeze this winterπŸ₯Ά
 
Last edited:

moxxiethecockatoo

Well-known member
Jul 20, 2022
144
281
Parrots
I have previously owned one cockatiel and two budgies. I currently own one sulphur crested cockatoo
Moxxie is banned cos it's 19C in my flat and it's already kinda cold (as room temperature)... I'm curious how this winter will look like - the normal room temperature here is 21C but this year my town may not be able to keep it... if it's true that we'll get 18/17C, I'm gonna freeze this winterπŸ₯Ά
Rozalka is banned because I don't know where the *squawk* she lives
 

Rozalka

Well-known member
May 23, 2018
7,574
Media
46
Albums
2
6,539
Poland
Parrots
Bourke's parrots, green cheeked conure, budgie
That bird owner is banned because I don't know how to accept cookies here on mobile and can't post artπŸ˜’
 

Most Reactions

Latest posts

Top